18/03/2013

Pirmdiena

Man būtībā nepiemīt tas universālais riebums pret pirmdienām, kas, spriežot pēc visiem tvītiem, gifiem un sazina kā vēl, ir pilnībā pārņēmis pasauli. Toties man ir nelielas problēmas ar šo konkrēto pirmdienu, jo es nesaprotu, ko viņa no manis grib.
Ja es mēģinātu iztulkot, ko šodiena man vēlas pateikt ar visiem dienas notikumiem, tad iznāktu kaut kas no sērijas You suck. No, I didn't mean it, you're awesome. Actually, I changed my mind - you really do suck. Well, you know what - you might actually be OK, but in case you are (which, btw, is still up for debate), it's going to cost you a lot of money.
Varbūt vajadzētu atbrīvot savu ģimeni, blogu un sevi pašu no manām divas stundas gulējušajām, dramatizēt-gribošajām smadzenēm, kurās nav palikusi vairs ne kripatiņa loģikas, un vienkārši iet un saldi nogulēt kādas 8 16 stundas vietas.
Vienīgi žēl, ka no rīta pamostoties nebūs nekādas baltas lapas, uz kuras visu var sākt no jauna.

3 comments:

  1. [...] but in case you are (which, btw, is still up for debate), it's going to cost you a lot of money. - paga, paga, kas tas tāds, lūdzu, būtu?

    Naidu pret pirmdienām es nesaprotu, mans naids ir pret celšanos 6:15 pirmdienas rītā. Pārceliet to par pusotru stundu uz prieksu & I'm good to go!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, man būtu labi tā ap 12:00, bet tas jau būtu par daudz prasīts :D

      Ai, tā bija vēl viena muļķība, kam es izdomāju vairāk vai mazāk prikola pēc pieteikties. Nekas svarīgs. Pastasīšu, kad arī viņi mani pasūtīs tālāk :D

      Delete
  2. Man organisms laikam neatzīst F5. Vai arī viņš neatzīst manu miega tabulu un, consequently, F5 poga nestrādā :D

    ReplyDelete