04/02/2013

Academic pain in the ass

Rakājoties pa dižā interneta dzīlēm, jau kādu laiku atpakaļ atklāju, ka ir tāds izdevums kā Dickens Studies Annual, kurš iznāk reizi gadā (hence the name) un ir piepildīts ar rakstiem par un ap dārgo Čārliju, nu vai vismaz viņa laikabiedriem. Mana akadēmiskā sirsniņa, ieraugot šādu ar Dikensu saistītu pētījumu zelta bedri, ietrīsējās, bet toreiz kaut kā padziļināti nepētīju, vai un kur es varētu pie vismaz kāda šāda eksemplāra tikt. Bet tā kā tagad esmu atkal veiksmīgi nonākusi avotu meklēšanas stadijā, kura, šķiet, nekad nebeigsies, tad atgriezos pie dvēselē iekritušā Dickens Studies Annual, lai noskaidrotu, ka viens izdevums maksā aptuveni 175$ - 195$. Saprotu, ka tā ir 400 lpp. bieza hardcover grāmata, nevis tenku lapele, ko var izlasīt vilcienā pa ceļam uz lekcijām, bet still... Laikam jau izdevums paredzēts gudriem Dikensa pētniekiem, kuri ar to pelna naudu, nevis nabaga studentiem, kuriem jāmokās ar strupceļā iestrēgušu bakalaura darbu.

Anyway, mana jau iepriekš minētā akadēmiskā sirsniņa tika mazliet salauzta, bet Dickens Studies Annual, kurš iekļauts katrā otrajā izmantotās literatūras sarakstā, kas kaut mazliet saisīts ar Dikiju, ir kļuvis par ultimate suņa naglu attiecīgā vietā. Kādreiz būs lieki ~7750$ nopirkšu visus volumes tīri principa pēc.

4 comments:

  1. Tas, ka tu jau esi ķērusies pie avotu meklēšanas, man uzdzen depresiju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es, gluži kā Tu, jau kopš oktobra to daru :D Un man pie tam vēl ir jāuzraksta viena, pati galvenā, teorētiskā nodaļa ;)

      Delete
    2. Laikam Liepiņa tevi traki sabiedēja, ko, ja :D

      Delete
    3. Sure, Liepiņa pie visa vainīga :D
      Da nē, es pati sevi sabiedēju, nevarēdama aizmigt un prātodama, ka drīz jau ir visādi termiņi un sazina kas vēl :D

      Delete