02/07/2013

Jo tuvāk nāk 12. jūlijs, kad man jādodas uz Beļģiju, lai trīs nedēļas mācītos franču valodu, jo vairāk saplok mans entuziasms to darīt. Kad pieteicos, laikam tā īsti neaptvēru, ka man 6 stundas dienā būs jāmācās franču valoda. Huh.

On an unrelated note, pieteikums maģistrantūrai iesniegts, ja par pieteikuma iesniegšanu var saukt podziņas nospiešanu un šķiršanos no 15 Ls. Cerams, ka nenāksies rūgti nožēlot. Sliktākajā gadījumā vismaz būs jauni Maximas joki un citas smieklīgas lietas.

3 comments:

  1. Entuziasma saplakšana ir best!

    Es gan tagad priecātos, ja varētu 3 nedēļas mācīties franču valodu. Protams, ne jau starp svešiem cilvēkiem.

    Par skolu es jau sāku nožēlot (labi, nē), bet to, ko šodien izdomāju, ka gribu studēt, nevaru, jo man nav iepriekšējās kvalifikācijas. Booooo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mārketings iepatikās, ja? (spriežu pēc bloga ieraksta)

      Delete
    2. Jā, viens klikšķis, un es jau esmu gatava pārmesties uz turieni :D

      Delete