28/12/2012

Robopocalypse

Izlasīju šo jauko grāmatiņu (plašākas domas šeit). Vispār ļoti patika, bet tikai viena lieta gan mani interesē. Zinu, ka imdb esošam uzrakstam rumoured  pie aktiera iespējamās lomas kādā ļoti tālā filmā var ticēt aptuveni tikpat ļoti, cik wikipedia referencei doktora darbā, bet, ja dārgais Bens Višovs tiešām šīs grāmatas ekranizācijā būs Lurker, then I am very confused. Višovs, protams, ir lielisks un varētu sniegt Oskara cienīgu priekšnesumu arī tēlojot elektrības stabu, bet kāda saistība 17 gadus vecam apaļīgam tīnim, kuram ir pūtītes, ar šo izskatīgo būtni es laikam nevaru saprast.

Un vispār, the joke's on me, jo, meklējot (nu, vairāk, nespējot izvēlēties) piemērotu bildi, ko ielikt šeit kā ilustrējošu piemēru, es mazliet aizskatījos, un tagad man drīz jāceļas, bet es vēl neesmu paspējusi aiziet gulēt :/

No comments:

Post a Comment